вторник, 21 мая 2013 г.




1) პროექტის სახელწოდება: ,,ფსიქოაქტიური ნივთიერებები“
2)პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეებმა უნდა გაანალიზონ თუ რა არის ნარკომანია და რა უარყოფით შედექს იძლევა ის.
3)პროექტის აქტუალობა:მე-20 საუკუმიდან მოყოლებული ბევრი ნარკომანი გვყავს საქართველოში.
4)პროექტის მიზნები:პროექტზე მუშაობის დროს მოსწავლეს უყალიბდება გარემომცველ სამყაროზე ზრუნვის, კრიტიკული უნარ-ჩვევები;აცნობიერებს ადამიანთა თანამშრომლობას, სწავლობს,როგორ მოიპოვოს,დაამუშაოს და გამოიყენოს ანფორმაცია.
5)მონაწილეთა ასაკი: მე-8 კლასი
6)ვადები/ხანგძლივობა:1თვე
7)მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: შეიქმნება პრეზენტაციის ფაილები,შეიქნება ბლოგი,რომელზეც განთავსებული იქნება ინფორმაციები. შეიქმნება ელ. ჟურნალი ,,ფსიქოაქტიური ნივთიერებები“
8)პროექტის საჭირო რესურსები: ინტერნეტი, კომპიუტერი, პროექტორი,თაბახი.
9)პროექტის მსვლელობა(ძირითადი  აქტივობები):1) თემის შერჩევა  2)გეგმის დაწერა 3) ჯგუფის შექმნა 1(ჯგ) აგროვებს და აცნობს მოსწავლეებს,ფსიქოაქტიურ ნივთიერებებზე მოძიებულ ინფორმაციებს,და მათ უარყოფით შედეგებს. 2(ჯგ) 3)ფუნქციების გადანაწილება, 4)მოძიებული ინფორმაციის შეფასება.
10)საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ბიოლოგია, ქიმია, გეოგრაფია
11)პროექტის სახელმძღვანელო(მასწავლებელი):ეკატერინე ოთიაშვილი
12)ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:otiashvilieka@gmail.com
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Комментариев нет:

Отправить комментарий